trutt

idag ar jag lite trutter.."antligen" gick jag ivag pa ett fullmoon party ;)
Det ar lite av "the big thing" har nere eller uppe i Nungwi, eller partyt halls pa stranden brevid dvs Kendwa. Sant himla tjat pa att man ska ga dit, sa nu har jag gjort det sa jag behover inte gora det igen haha! Skont! Lugn o ro ar lite av mitt motto just for tillfallet. Nae men det var roligt och ganska lugnt anda for varan del. Traffade tva andra Svenska tjejer som jobbat ett tag pa barnhem i Kenya och som nu har lite semester innan dom ska hem till sverige igen och dom bor pa Casa Umoja sa vi gick dit tillsammans och tillsammans med nagra andra harifran ocksa saklart. Varldens langsta mening haha!!!
Var anda uppe med tuppen imorse for jag inte kunde sova och det borjar kannas lite nu pa eftermiddagen...tipiskt bara att jag har 8timmars studier framfor mig...well well sa kan det ga ibland.

Traffade forovrigt Doktorn (som sa att jag hade malaria forut) och jag sa att det var mycket markligt men malarian forsvann totalt under natten !?!?! sa jag ar frisk som en notkarna :) han trodde inte pa mig men sen borjade han skruva lite pa sig och sa att han var tvyngen att ga ivag...ok sa jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0