ok, yoghurt!

Sa sjukt hur glad man kan bli for minsta lilla har ;) det ar nog darfor jag trivs sa bra har for man blir helt overraskat glad nar det gar vagen och saker o ting funkar och som igar nar jag gjorde den stora upptackten YOGHURT!!! :D shit vad glad man blir!!!
Helt otippat (som i ganska manga affarer eller snarare kiosker har nere) sa gar det att fa tag pa de mest otippade saker som yoggi. I en kiosk dar det saljs mobiltelefoner och tillbehor, samt loshar (haha vilken mix ocksa) sa har dom en liten kyl dar dom saljer yoghurt. Dessutom uppe i Nungwi! Fan jag blev sa glad att jag typ berattade for alla. (Ingen blev sadar direkt imponerad dock, fattar fortfarande inte varfor...) Men jag tycker i alla fall att det ar helt fantastiskt och det ar ju sa sjukt hur overlycklig man blir for bara en san liten grej...haha kanske dax att aka harifran snart innan man blir insane ;b
(Ska lagga in en bild sen pa min nyfunne foda)

Sen idag sa var jag ju sa sjukt orolig, eller inte orolig, men jag kande bara att aaaaa vad jag inte "pallar" att aka ut ur landet bara for att fa en till stampel eller nytt visum snarare. Det borjade kanon. Not! Morkt pa himlen och lite regn och sa forbaskat trotsig som man ar (kanns skonare och saga man, istallet for jag) sa satte jag pa mig helvita klader! Skitsmart nar det oser ner och man sitter i en gammal dala dala eftersom den ar i stort sett helt oppen sa stanker det inte alls in och upp skit fran gatan och speciellt inte nar jorden ar lite sadar lerigt rod! Sa dj..la smart Mia!! Snygg var man nar man kom och skulle smora in sig pa immigration office for att slippa aka ur landet, men fan det gick ;) Jag blev (aterigen) sa forbaskad glad sa att jag genast fick ga och unna mig nagot fint och god mat...assa varfor ar det sa? Shopholic...hahaha men gytt ar det!!!

Sa nu ska jag snart skitig och dan aka upp till Nungwi igen och se om mitt nya lilla hem kanske ar fardigt!?!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0