lite mer av huset och sadar..

Har lagar jag mat


Maste kannas lite hopplost nar man precis har byggt ett hus och satt in ett handfat och efter 1-2 manader sa har redan handfatet borjat rosta rejalt...lika med duschen...fasiken, det ar darfor manga som bor har som har pengar skickar efter containrar med saker fran europa eller sydafrika for de sakerna haller...



Lite smalustigt eller mysigt men irriterande nar man har tvattat sjalv! Smygfotat ut genom mitt fonster nar grannen eller nagon hanger upp sin tvatt pa var tvattlina, vilket typ sker inte dagligen men kanske varannan ;) Allt ditt ar mitt och allt mitt ar ditt, sa ar filosofin har, nastan



Grannen eldar upp sina sopor. Plast, batterier, sprayburkar, ALLT! ibland smaller det nar nagon eldar. Konstigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0