Lite brun iallafall thihi ;)

Hade visst blivit lite brun iallafall ;) såg jag när jag va på en as go restaurang i stan och åt och gick på toaletten där det fanns en jättestor spegel. Lite spännande, att här kan jag nog räkna på en hand hur många gånger jag sett mig i helkroppspegel, eller en stor spegel överhuvudtaget. Jag har ju bara en sån liten för fejan. Jo, men lite spännande att det går så bra att leva utan spegel här, men hemma hade jag nog inte stått ut en dag om jag inte hade haft nån...


Me at "work" ;b



Nu myran har du fatt 2 foton pa mig hahaha I don't like to be in pictures...

yoggisen :b yammi!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina sirri. brun å grann :-)

åkte hem från lindvallen idag. 20,5 minus va de när vi lämnade stugan.. ooookei.. nä, bestämt mig att ja gillar värme mera!! finfina kort.

ska lägga ut lite snökort på fb ska ru få se å frysa... brrr.

puss pårej.

2009-02-01 @ 21:01:52
Postat av: Myran

Hahahaaaaa gött mos..nu blev ja nöjd. Jag vill ju se dig så klart min sötaste tjej. Å du e ju lika fin som vanligt ser ja...och bajsbrun åsså..

Puss i ögat

2009-02-02 @ 17:28:53
URL: http://miamoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0