förra veckans måleri

fortfarande tema "krig" och några nya varianter på det jag visat förut.



(den här bilden tänker jag bara stackars Mr Fine (Hemedi) han som vi hyra av att han tror väl jag blivit wodo-smittad...oups...)



en tingatinga variant av ett flykltingläger...fan vad hemskt det känns att skriva det, men nu är det gjort...


yttligare en variant

en närbild på tälten


näe nu måste jag nog ta och göra något viktigt...har bara varit på nätet samt ätit och druckit i 6 timmar....det blir till att nattarbeta med dagens skolgrejer...men det är jag bra på!!
:b



Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig supermycket Mia, och nu får du komma hem till Sverige snart. Det må vara kallt och slaskigt, men du har ju dina vänner här...



Jag berördes enormt av inlägget om albinos, usch.

Efter det fick du ett helt inlägg tillägnat dig i min blogg.



Kramar från grannen på Bjulevägen, numera Tussmötevägsbo.

2009-01-20 @ 22:03:38
URL: http://bomullshuve.wordpress.com
Postat av: Sandra

Saknar dig supermycket Mia, och nu får du komma hem till Sverige snart. Det må vara kallt och slaskigt, men du har ju dina vänner här...



Jag berördes enormt av inlägget om albinos, usch.

Efter det fick du ett helt inlägg tillägnat dig i min blogg.



Kramar från grannen på Bjulevägen, numera Tussmötevägsbo.

2009-01-20 @ 22:05:13
URL: http://bomullshuve.wordpress.com
Postat av: Maria M

Hej min goa vän!!!! Det e superkul att läsa o kolla på dina bilder! Själv e jag superdållig på att blogga tyvärr...Vi e iaf glada att va tbaka i Sto och ser fram emot att du kommer hem snart! Kram kram

2009-01-23 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0