det ar sa himla skont nar vattnet tar slut

och man har precis varit nere och tagit ett kvallsdopp! Perfekt nar man oppnar vattenkranen a det kommer ut ungefar 8 dl vatten som man forsoker skolja av kroppen med...for vatten killarna missade att komma idag..oups...som det kan ga...sa himla harligt nu nar jag sitter har pa internet insmord i bodylotion och saltvatten plus myggspray. Jatteskont!

Jag malade vidare idag pa varat lilla "krigstema" som vi har i skolan. Jag fick be 2 tjejer som skulle till stan att kopa med sig na nyhetstidningar. For det finns inte en endaste tidninga att kopa har, utan endast i stan. Och den ligger ju bara nagra mil bort ;)
Jag gjorde snarare ett collage och inte en malning men far ju gomma undan det sa fort nan gar forbi...


Eftersom det ar muslimskt har sa far man inte avbilda nagot levande vare sig manniskor eller djur..vilket ocksa gor att det blir lite extra kansligt for folk, I guess...


Nu maste jag sticka ivag och kaka, ar sviiiin hungrig. Tror att det blir en grillad firre med ris nere pa stranden, forjavla skont med sanden mellan tarna ;b


puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0