sondag

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii så roligt, igen!!!!

Sonja och hennes kompis kommer ner den 21a februari!!!! tjohooo vad skoj!!!!!!!!!!!!!

 

I eftermiddag är det lite spännande för då ska mitt lilla lilla hus vara helt färdigt...vi får väl se, hehe,  hade missuppfattat det där med innertaket såklart men det sk nog vara på plats snart, så himla skönt, faktiskt, att flytta dit. Har lite noja även fastän att jag vet ju att det inte kommer att hända igen och att det bara råkade bli det där med rånförsöket...men jag har försökt, precis som när man ramlar av en häst så ska man ju hoppa upp i sadeln igen så man inte blir rädd eller bota sin rädsla och jag har kört på samma teori ang detta, men näe rädslan är inte helt borta ändå...hmmm....men, men...a nu behöver jag ju inte oroa mig det minsta iallafall! Gytt!

Gytt också att få bo där nu också när alla kära vänner kommer på besök! Ska bli grymt skoj!!!!!

 

Fan jag var ju tvungen att panik sola nu lite inför på torsdag när Suss och Anders kommer så jag iallafall ser lite brun ut hehe. Det blir ju inte mycket solande i veckorna så jag passar på lite på helgen, men som sagt det är sjukt varmt!!! Så jag pallar inte så länge...men det är riktigt skönt sådär innan kl 12 och sen typ efter 4-5 ;) vaddå kärring hahaha men på riktigt, det är varmt!

 

Näe nu ska jag ta och kolla till huset om jag kan flytta över alla mina sjukt (!?!) många grejer som jag packat ihop.

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0