lite blandat, na fy vad gott om det vore gott o blandat...



Har strosar hon omkring med sakert 7 kaffe och tea termosar pa skallen, fin.



Alikiba, nattvakten pa Casa Umoja hittade jag i en palm harom morgonen :)
Assa ibland rasar ju hela dom dar palmbladen ner och aven kokosnotterna, fan om man blir traffad!!! A snabbt som attan rasar dom ju!!! fy bubblan...men han bara klattrar upp utan nat eller ett rep liksom mellan fotterna, typ...och om han ramlar ner...nae fyy....men stark och duktig ar han!!!!



Har var bara en fin bat tyckte jag



a har var en fin lastbil (nu ser man ju inte sa bra pa kortet..) men det var i morse nar jag skulle ut och leta fungerande fargprinter...gissa om jag hittade nagon ;)

kramelikram

Kommentarer
Postat av: Kat

Ja. Vet du hur dyrt det är att leva i Sverige eller? :P Det verkar som om du håller på att bli bofast där nere! Nu har min kollega åkt ner och kommer till Nungwi om si sådär 10 dagar. Undrar om du skulle kunna skicka lite pryttlar med henne... Eller om du kan ta med dig hem när du kommer? Tänker så mycket på dig och nu säljer jag ju en massa resor till Zanzibar!

2009-02-03 @ 18:10:01
URL: http://knatzan.blogg.se/
Postat av: Astrid Lundquist

Hej där!

Vilken hälig tid du verkar ha haft!

Jag heter Astrid och ska åka med min kille till Zanzibar över jul och nyår. Tänkte höra om du hade tips på ngn lokal guide som är trevlig och inte tar hutlösa priser för att köra runt en och visa lite coola grejer.



Tacksam för svar!

/Astrid

2009-09-24 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0