Det var lange sen

jag skrev nagot har, men det har varit ganska fullt upp. Suss o Anders har gatt om mig i brunhet sa det ar inte bara regn haha! Nae sa farligt ar det inte,men ibland kan det komma en liten tropisk skur, men det ar ju mest sol och sen kom Frida i ...nu vet jag inte ens om det var i onsdags eller torsdags haha,men riktigt skoj var det iallafall!!! Sa snart ska hon och jag ut pa turne till Ukerewe mwanza och Nyarero, ska ocksa bli jatteroligt!
Vi var pa musikfestivalen i lordags, riktigt skoj och bra musik saklart!

Det var allt ;)
kramkram

Kommentarer
Postat av: moster

Jaha, och när du nu skriver Ukerewe ska jag säga att jag lärt mig att det är namnet på Victoriasjön och ön i den (eftersom det var engelsmännen som kom dragande med Victoria). Har nämligen sett en barnbok om Mama Sambona som är drottning på ön Ukerewe. Den får du skaffa och läsa för Vilmer när du kommer hem!

Och det gör du snart, eller?

2009-02-19 @ 19:07:50
Postat av: Sandra

Har du kommit hem?? Vi måste ses snart.... Har ju inte sett dig på en heeeel evighet!

2009-03-14 @ 08:09:16
URL: http://bomullshuve.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0