Busara music festival

(måste bara säga att SHIT vad fort det går att lägga upp fotona härifrån Svedala!!! Jag blir helt stressad över hur fort internet faktiskt kan fungera...)

Varje år är det stor musikfestival i Stone Town på Zanzibar. Massa, massa bra musik och massa massa med folk = trevligt. Något som gjorde fesivalen ännu trevligare var ju att min lilla f.d Tanzania vän även kom ner på besök! Yippey!!



våran ev sovplats för kvällen, ute på en balkong på soffor på ett hotell i stan eftersom det var fullbokat överallt... ;)




frida, arvid och hussein








köper drinkar från en helt vanlig bar

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej!! Jag reste ner till zanzibar i början av mars. Följde med din blogg ett bra tag innan för att få veta lite mera om vad som händer på zanziba.. Men tänk vad världen är liten. Nu när jag ser på dina bilder så tror jag vi satt tillsammans i datarummet och åt frukost samtidigt på Jambo inn i DAr es salaam. kan det verkligen va så? Bodde du där innan du åkte hem? Jösses vad världen är liten isåfall..Haha /Tanja

2009-04-16 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0