nu ska vi se om jag kan lagga upp nagra bilder...

Har ar huset

Har ar mitt rum. Ska bara skaffa lite mer mobler och en matta kanske ;) fick en gardin stang i gar!

En kvallsbild pa stranden. Prickarna langstbort i vattnet ar kvinnor som gar pa rad och fangar in sma fisk i nat, dagaa heter fisken och ar ganska vanlig foda i Tanzania. Smakar ungefar som salt sill och dom ar typ 5 cm langa och jatte smala. Dom brukar saljas i stora hogar pa marknaden i 40 graders varme, torkade. Sa kokar man bara upp dom med lite tomat och kakar, yummi ;) faktiskt ratt ok men sega och lite "jobbigt" att dom ar hela dvs med huvet o allt men, men..

Tryckte visst pa fel bild.. men den har far vara med anda 

Det var den har bilden jag ville fa in.


Shit det har gick ju ratt bra!! ansalange...

Kommentarer
Postat av: sirri

åååå vikket snyggt rum, varma färger och väldigt mysigt.. haha, nä men värsta dubbelsängen ;-)



sen ser de ganska trist ut på bilderna.. eehhh. vi bokade just en resa på juldan :-)



massa pussåkram

2008-11-14 @ 22:44:08
Postat av: Mammanapappan

Jaa du, rummet var väl inte speciellt inbjudande - men resten ........

Duttig flicka mamma har, som kan göra sån't här nu också! Ser fram emot att se mer.

Den där insändaren ovan??? Va? Bäst kolla i morgon! (Om vi e medbjudna också?)

G'natt

2008-11-14 @ 23:40:00
Postat av: Mammanapappan

Alltså, jag kommenterade ganska nyss, men det verkar inte ha kommit in? Tyckte ungefär, att rummet inte ser särskilt inbjudande ut, men resten ...

Och så undrade jag, vem/vilka, som ska resa dit på juldagen??? Och om vi var medbjudna?

NU säger jag godnatt igen

2008-11-14 @ 23:50:31
Postat av: kat

Tjuvkikar bara lite. Ar i Etiopien nu och ar sa nedrans trott att jag inte vet riktigt vart jag ska ta vagen. Langtar redan tillbaka men mest av allt langtar jag efter en dusch och en sang. Och sa ar jag ju lite arg ocksa. Usch ser inte fram emot morgondagen nar jag maste mota kontoret.

2008-11-16 @ 19:23:26
URL: http://knatzan.blogg.se/
Postat av: Sue....

Ååååååå va najs d ser ut !!

Kul med lite bilder.

Firrarna låter väl inte speciellt smarriga....... men en matta sen e ju rummet tipp topp. Hade oxå gärna haft den utsikten från arbetsplatsen. Lite mer inspirerande än utsikten här...... :(

Kram på dig din gottegris :)

2008-11-17 @ 10:06:39
Postat av: Sandra

Vad roligt med lite bilder! Vad härligt det hade varit att ligga på stranden och ha det gött än att vara här hemma i regnet... Jag läser friluftspedagogik/utomhusdidaktik och det har regnat varenda gång vi varit ute i skogen. Tur man har kläder, för annars hade det inte varit så skoj.

Miss U!

2008-11-19 @ 16:09:28
URL: http://bomullshuve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0