sushi

nu har jag äntligen lyckats förstå hur jag kan beskära och förminska mina blider  i datorn som jag gör till skolan så det går snabbare att lägga upp dem! jag firar med sushi och ett glas vin!

Har målat som en tok hela dan för att få färdigt tills deadline imårrn. Min förkylning eller bronkit har inte gått över så jag sticker iväg till stan och försöker hitta en annan läkare imårrn. Verkar helt hopplöst detta...ena tjejen som jag bor med har haft öroninflammation lika länge som min bronkit, så det kanske beror på värmen o fuktigheten att bassiluskerna har svårt att släppa?!? vad vet jag...

Gissa om Tanzanerna här tycker att ja målar konstiga saker ;) dom är endast vana vid tinga tinga konst, som är speciell konst här ifrån och målningar av zanzibariska dörrar. Allt annat är lite konstigt hahaah och dom kan inte riktigt förstå vad jag håller på med. Och en skola från sverige på distans?!? De flesta västerlänningar som stannar längre här håller på med något projekt eller är volontärer, så jag är ju bara hur konstig som helst.

Tinga tinga målningar och masai målningar:



Jag sitter å målar hos min målar kompis och vi sitter ju på "gatan" så det passerar en del människor.


Nu ska jag pysa hem!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är så nyfiken, kan vi inte få se lite Miakonst snart?

2008-11-28 @ 09:45:45
URL: http://bomullshuve.blogg.se/
Postat av: kat

Vi vill ju se dina målningar nu! Kom igen tjejen. Svensk Tinga Tinga tack. Själv har jag varit förkyld sedan Dar, känns konstigt med tanke på att det känns som evigheter sedan.

2008-11-29 @ 10:32:35
URL: http://knatzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0