torsdagen den 4 december? ;)

Laste pa natet att har man bronkit och borjar kanna sig battre sa ska man sakta borja rora pa sig, dvs motion :l sa darfor har jag, eller antligen sa har jag borjat ta promenader pa stranden!
Kakar man penicilin sa ska man ju stay away from the sun, vilket jag ocka har gjort, sa nu e jag blekis igen. Men tabletterna ar uppatna och jag mar inte speciellt battre, men det ar anda ok, sa jag testar att bada och gurgla saltvatten vilket ska vara kanon enligt zanzibarierna (?) Att va i saltvattnet ar medicin, sa nu har jag borjat bada igen ;) Lakaren sa ju att jag skulle undika kallt - varmt (inte for att vattnet ar speciellt kallt men, men) men jag har iallfall inte badat pa senste tiden for att kanske bli frisk, men nu byter jag taktik. Svalde hel vitlok i morse ocksa. Nan som har nat annat knep?

Sa har trisst o fult var det i morse






Skulle kunna tanka mig ett litet hus har ja, inga problem!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: systeryster

jag känner, ja, jag vill oxå vara där du är!!! tittar ut på blöt asfalt, en liten klutt snö ligger på gräset, det är sisådär 2 grader ute, har tänt lampor inne fast klockan bara är 2.... aah den svenska vintern gör sig återigen påmind!!

aa, men de så här man har de. å de e då man ställer sig frågan igen å igen, VARFÖR bor man i detta landet??!!! Jo för det är fint (förhoppningsvis)ett par veckor om året då man kan grilla och åka ut i skärgårn.. a men du vet... SICK!! vi hörs å ses sen på kameran som bestämt!! mossan å fassan kommer hit oxå för ja ska på utvecklingssamtal kl 17. (ja, jag vet, vuxet) ;-) så gå du å bada på den fula stranden i de fula havet.. (ja e inte bitter) hahaha,

pussåkram bästa syrra

2008-12-04 @ 13:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0