till ellen

Å jag blev så glad idag när jag fick post av fina Ellen!!

Karim, killen som jag hjälper lite med hans business skickade ett sms och sa att han hade ett brev på kontoret till mig från Sverige. Fan, gissa om man blir galet nyfiken då ;) Öppnade såklart brevet där på plats och hade bla fåttt Hello Kitty godis :D vilket han inte riktigt såg poängen med haha! Men nu så sitter jag här och är helt lycklig som en liten unge och äter en Hello Kitty klubba! Nöjd! Tack Ellen o Maja!



Gud vad fina vykorten blev med budskapet; Våga se mer! som mina kära kamrater på färnebo folkhögskola hade gjort som en del av efterarbetet från vår Tanzania vistelse! Duktiga ni är!!!




passar på att göra lite reklam för dem också ;) http://www.farnebo.se/


Kommentarer
Postat av: ellen

tur det kom fram!:) åh mia, skulle gärna ha svetten rinnande som vatten på mig just nu hellre än denna blixthalka och isvind ute, snön bara töar bort:( men jenn är ju här uppe hos cat nu så på lördag ska vi bege oss till agnäs ca 5 mil utanför umeå och åka bräda;) de har snökanon så jag hoppas på någolunda åkning iaf:) skönt du är friskare och bättre nu! puss puss

2008-12-18 @ 20:23:49
Postat av: Maria

Men går dte att skicka t dig nu?! Va har du för adress då? Jag vet precis vad du ska få, hi hi... KRAM

2008-12-19 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0