skor

oj vad många inlägg jag gör i dag! Men nu har snälla killen här på internet cafet kopplat upp min egna lap top så då går det så himla smidigt att lägga in bilder å så...

Men så här ser det ofta ut på hotell. Man får alltid ett par flip flop på rummet som man kan ha när man går på toaletten och det som jag tycker är så roligt är att de alltid är olika färg på dom.



Då tänker jag att det kanske är för att man inte ska ta dom, för hur kul är det att gå omkring i 2 olika skor...men kolla flickan i den gröna klänningen



hon har 2 olika färger och modeller på sina skor och det är jätte vanligt att folk har det här kom jag på. Vad 17 det är ju bättre med ett par skor än inga alls och vissa går med bara en sko, så hotell flip flop gåtan är inte löst...
någon som har nåt tips?

Och på tal om det så går jag ganska ofta utan skor här, det är ju ändå sand överallt. Men fan vad glad jag var häromkvällen att jag hade mina flip flop på mig för jag halkade nämligen i en koblajja!!!! oouuääääää fy fan vad glad jag var att jag hade dojjor på mig då! Det var kolsvart så jag såg inget.
Men iallafall så är det en mama som bor granne med oss och hon kommenterar alltid när jag inte har några skor, Men var är dina skor!?!?? Säger hon, och det är nog klart att för oss västlänningar så är det lite exotiskt och härligt att få kunna gå barfota lite överallt och hon tycker säkert att jag är knäpp för jag har ju råd att köpa mig ett par skor, så varför har jag inga på mig...eller nåt....ja skor, skor....

Kommentarer
Postat av: kat

Men gud vad roligt med så många bilder. Och den där flickan i grönt känner jag banne mig igen! "You walk like a local" sa de alltid till mig.

2008-12-04 @ 18:36:30
URL: http://knatzan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mia!! Saknar dig massor, när du kommer hem kan du fethaja att du är bjuden på middag i vår nya lya. På torsdag flyttar vi! Kram!

2008-12-04 @ 19:07:35
URL: http://bomullshuve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0