Mnemba Island

Akte pa en snorkeltur for nan dag sedan med det foretaget som jag hjalper till lite pa. Det var nice!

Forst packas baten. Det finns inga bryggor, kom jag precis pa sa allt "badas ju ut" till baten



Har ar Rogeer och baten heter ju Jamboree saklart!



Meh, gud vad sjukt nu kom det in en kille o satte sig brevid mig har pa internet och sa att han kande igen mig fran Kendwa forut, kan det stamma? Eh, japp det har jag, men det var ganska lange sen. (Kendwa ar nasta typ turiststrand  fran Nungwi och jag bodde dar i juni ;)) well, well...






Har ar det typ 3-5 meter djupt...



Mnemba Island som ar en privat o med lyx hotel pa


Jag alskar detta tra!!!!!! sa himla fint mot det turkosa vattnet!!


Sjukt god mat ombord!! Jag fick aran att aka med 6 tyskar som inte kunde engelska haha ;) men det gick ju bra anda! Tyska o svenska ar ju lite likt, iallafall vissa ord!


Ena tyska gubben tyckte nog lite synd om mig att jag var sjalv ;) sa han tyckte jag skulle vara med pa nagra kort sa han tog min kamera titt som tatt och ville fota (Jag kan ju inte direkt saga att jag gillar att vara med pa foton, men vad ska man saga..)


Vi kakade upp hela firren!


Nar dom ska vanda pa seglet sa kravs det lite krafter..




a aven nar dom ska hissa seglet!







En riktigt skon dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Myran

Men gud vilka fantastiska bilder. Vilket vatten det är där. Verkligen paradis. Man blir så avundsjuk så ja håller på och döööör. Fan att jag inte kan komma och hälsa på dig. Om jag vinner pengar så kommer jag diiirekt. Ska gå å köpa ett gäng med trisslotter så fort jag slutar jobbet idag.

Mizzzzzzzz uuuuu...

2008-12-27 @ 13:02:31
URL: http://miamoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0