GOD JUL!!!!

God jul pa er alla!! Hoppas ni far en riktigt mysig vit jul!!
Har far och har jag garanterat en vit jul, med tanke pa stranden ;)

Idag blir det nog inte sa myckat firande. Vadda jul? det kanns verkligen laaaangt borta har i varmen, men imarrn ar vi ett gang som ska vi ha julfirande med tomte och hela kittet sa det blir nog jatte bra! Ar det bara i skandinavien eller kanske bara i sverige som man firar julafton den 24e?

Jag har iallafall kopt en julslinga och sa har jag ett fint tomtekort pa basta killen sen forra aret sa lite julstamning ar det anda! Ah, nu blev ju saklart blden lite val mork nar jag laddade upp den har..
  



Sen med tanke pa att Zanzibar ar muslimskt sa firar dom inte julen pa samma satt som vi gor men massa tingel tangel, jultomte, och klappar..sa det ar faktiskt ingen julstammning alls har forutom nan gang har jag hort att dom har en jul cd som spelas ibland pa en restaurang pa stranden ;)

A ja jag vill iallfall onska alla en riktigt god och harlig jul med massor av karlek o varme!!!!

puss o kram!!!

Kommentarer
Postat av: Sue....

Goooood Juuuuul :)



Vilka härlig bilder. Känner igen sockerrörs makapären, ha ha.... Dricker du det blasket nu kanske ... ;) Sitter och julmyser hemma i Stuvsta nu men mamsen och papsen pös iväg en sväng å då passar jag på å kika hur du har det på självaste juldagen. Ska en sväng till Jenni nu och dricka lite glögg som jag har svängt ihop själv, d du !! Har puttrat i 3 veckor så jag har haft glöggdoft i lägenheten sen första advent, gott välkomnande varje kväll man kommit hem från kneget, hihi... Ska ta mig en zipp för dig oxå, promise !!



Varmaste tomtekramarna till dig tjejen :)



2008-12-25 @ 15:00:50
Postat av: malin

Åh God Jul min älskade lilla mia långt bort i afrikat! Hoppas du hade en bra julafton :-)



PUSS & KRAM

2008-12-25 @ 16:20:13
URL: http://detarsajagserdet.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Gott Nytt År!

2009-01-01 @ 11:12:14
URL: http://bomullshuve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0