garderoben pa plats

Antligen h ar jag fatt kopt galgar. Hade varit varit snyggt med staltrads galgar, men jag orkade inte..sa det blev plast.


Harom dagen nar jag skulle ga ut sa holl jag pa att snubbla, verkligen pa en ko som precis la sig ner! Jag tog kort pa honom bakifran och det var knappt att jag vagadfe mig forbi..


Det var nagon som hade slangt i en odla i var vattentank, sa dom, sa agaren av huset klattrade upp och fiskade upp den..kolla hur dom staller 2 trastegar pa varandra...iiii man blir ju radd...!!!

Kommentarer
Postat av: Myran

Vilken fin garderob du har. Bilden ser ut och vara tagen från ett inredningsmagazin. Så himla fina färger.

2008-12-27 @ 12:59:58
URL: http://miamoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0