fressten

sa har ser det ut i mitt lilla rum nu




sa har ser koket ut nu och dar tog det stopp med byggandet ;) men vi har fatt en kyl o frys!! 

Badrummet ar ocksa nastan helt fardigt! Kolla in handfatets lutning och det sitter typ nastan vid halsen pa mig sa jag har svart att spotta ut tandkramen hahaha och kolla kaklet ;) jahaaa ja ja dom biege plattorna tog visst slut sa da satter vi in lite vita. Men vad gor det sa lange det funkar ;) me like alot, some how!


Har ar vatten tankarna. Man hamtar vatten fran nagon stans innat on dar det finns en brunn, man kor vattnet hit och fyller pa dessa, och pappa det ar 1000 liter i en tunna och kostar 10000 tz shilling som jag tror ar typ 110 sek  


Och har pappsen vad gillar du dessa? Har haller dom pa att bygga eller renovera hus i stone town ;)




tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Mia!



Du ser ut att ha det riktigt gott där!! Härligt att kunna sitt ute och skissa och måla. Låter trist med penicilinkurerna. Hoppas dom hjälper nu och att basiluskerna försvinner illa kvickt!

Krya nu på dig och ha det riktigt gott!!



Nina (i KPN I)



2008-12-04 @ 14:48:10
URL: http://fotogeniska.blogspot.com
Postat av: Di gamble

Han sa "hmmm" å så tyckte han, att det såg lite farligt ut med lång tung stång samt elledningar kors och tvärs.

Själv tycker jag, att du fått det lite tjusigare på rummet (ser sjukhusbäddat = stramt ut) samt fnissar åt handfatet. Riktigt seeer dig hänga i hakan där.

Pussilussar!

Ulla-Bella sekreterare

2008-12-04 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0